lørdag 22. august 2015

Våre kandidater - Benjamin Iversen

Navn  :Benjamin Iversen
Alder : 33 år
Yrke  : Lærer


Hjertesaker:
Skole og oppvekst står mitt hjerte aller nærmest. Jeg tror på en oppdatert og godt utrustet oppvekstsektor med mindre byråkratisering. Kompetanseheving/ utdanning bygget med hensyn til den enkelte elevs forutsetninger gjennom gode fagmiljøer. En felles kjøreplan og utvikling for de kommunale skolene og barnehagene.

En annen av mine hjertesaker er jobben mot et moderne og effektivt helsevesen med vekt på enkeltindividet, samt god og tilgjengelig bemanning med relaterte kvalifikasjoner. Kvalitet fremfor kvantitet.





Beste kulturelle minne:
17.mai hvert år!! Det gir en bekreftelse på ett folk og ett Norge!!!

Liker å gjøre på fritiden:
Jeg trives veldig godt ute i naturen. Ofte blir det hagearbeid eller en tur i skog og mark på fritiden. Jeg liker også å reise for å oppleve nye omgivelser, kultur og natur. Jeg lar meg inspirere og viderefører inntrykkene gjennom en økt med maling på lerret. Og som en avslutning på uka blir det kanskje en swing eller to...!!!

Hvorfor tror du Høyre er best egnet til å styre Brønnøy kommune?

Høyre er et parti som tar folket på alvor og forvalter kommunens økonomi på best mulig måte. Vi har alt å vinne- med Høyre i Brønnøy kommune.