mandag 24. august 2015

Våre kandidater - Hanne Laukholm

Navn : Hanne Laukholm
Alder : 20
Yrke  : Lærerstudent

Hjertesaker :
- Psykisk helse. Jeg er svært opptatt at innbyggerne i Brønnøy skal få best mulig  psykisk helsetilbud. Særlig hos de unge, da det er så mange som dropper ut av videregående på grunn av psykiske lidelser.
- Utdanning: Det er viktig at lærere tar vare på lærerlysten hos elevene, ser hver enkeltes behov og muligheter, på denne måten får vi bedre skoler, grunnlag for verdiskapning og et høyere velferdsnivå.
- Ungdomstjeneste. I Brønnøy mangler vi dessverre ungdomstjeneste. Ungdomstjenesten skaper fellesskap, opplevelser og venner for oss unge. Jeg vil kjempe for å få ungdomstjenesten tilbake til Brønnøy.

Beste kulturelle minne :
Mitt beste kulturelle minne må være da jeg var på Rootsen i sommer med alle venninnene mine. Vi sang og danset til Gabrielle, rå dame.

Liker å gjøre på fritiden :
Jeg er som de fleste andre ungdommer. Jeg liker å slappe av, trene (til tider), og være sosial med venner! Jeg liker også å engasjere meg i politikken. Poltikken gir meg mye og lærer meg så mye.

Hvorfor tror du Høyre er best egnet til å styre Brønnøy kommune?
Brønnøy Høyre har utrolige mange flinke og forskjellige mennesker med på laget, med dette skaper vi gode ideer og løsninger. Samtidig er vi realistiske, og er ikke redd for å ta tak i problemene. Vi vil at Brønnøy kommune skal bli en fantastisk by å bo til, og ikke minst gi muligheter for alle!