søndag 30. august 2015

Våre kandidater - Anders Eide

Navn  : Anders Eide
Alder : 19
Yrke  : Førstegangstjeneste i luftforsvaret

Hjertesaker:
Utdanning. Jeg ønsker er tilrettelagt og sunt skolemiljø med lærere som legger til rette for hver enkelt elevs skolegang. Slik at de unge i kommunen styrkes til å kunne åpne for flere spennende yrker i Brønnøy.



Beste kulturelle minne:
Rootsfestivalen 2015. Dette var min aller første Roots, og det var en flott opplevelse som jeg håper blir en enda lengre tradisjon i Brønnøy.

Liker å gjøre på fritiden:
Min fritid går til innebandy og venner.

Hvorfor tror du Høyre er best egnet til å styre Brønnøy kommune?

For meg ligger det et soleklart svar i økonomien. Det er ikke å stikke under en stol at Brønnøys økonomiske situasjon kunne vært bedre. 

I mine øyne ligger svarene i Brønnøy Høyre. Det er  det partiet i kommunen som jeg mener kan hjelpe Brønnøy på en mer balansert vei.