onsdag 26. august 2015

Våre kandidater - Rune Moe

Navn  : Rune Moe
Alder :  40
Yrke  :  Rørlegger/Selvstendig næringsdrivende

Hjertesaker:
Familien er det viktigste, i tillegg er jeg selvstendig næringsdrivende og brenner veldig for faget jeg jobber i til daglig. 

Ja, også har jeg jo tatt steget inn i politikken, da ... Så vekst og utvikling i Brønnøy er blitt en enda sterkere hjertesak!




Beste kulturelle minne:
Velger å tro at det har jeg ikke opplevd enda, men har hatt mange fine stunder på Mosheim Ungdomshus.

Liker å gjøre i fritiden:
Som selvstendig næringsdrivende blir det ofte lange dager, men jeg tilbringer så mye som mulig tid sammen med familien. Ser også frem til å kunne begynne å ta i bruk gamle alpine ferdigheter ettersom vi fra i år blir vintercampere i Hemavan.  

Hvorfor tror du Høyre er best egnet til å styre Brønnøy kommune?
Høyre står for en politikk som er bærekraftig. Det vil si at vi ønsker at det skal være attraktivt å bo i kommunen og det skal være lønnsomt å drive næring her. Da vil man skape trygge arbeidsplasser som genererer skatteinntekter og gode velferdstilbud.